Nimicuri care SEMNIFICA ceva




Imi este dor de zilele cu soare...mi-e dor de canicula...
prefer sa mor de cald decat de frig...
Sa umblu in chiloti si maieu ... si sa stau acasa ...sa dorm pana la doispe` si sa nu am vreun stres...
Acum a inceput scoala...in fine a inceput din septembrie...acum suntem in noiebrie...cred ca pana acum ma simteam in vacanta...ah...si vin tezele...
Pff...lenea asta ... ce ma fac eu cu ea??
Si mai imi e dor de un lucru...care e secret...nu`l pot divulga...
Ah...si cand imi amintesc ce bine era...

Viata roz...acu`...ma trezesc la cinci...
Daca mai apuc orele ...ca mai degraba le folosesc ca odihna...nu ca educatie...
Imi revin eu...e doar o plictiseala de moment...
Si stii... mi-e somn...e 00:55...abia tin deschisi ochii...
Aaaa  sa nu uit ceva frumos!
Theodor Rakco - Steps of Life [e proaspata si buna:x]



Minunata melodia!...are ceva special.. care ma face sa ma gandesc la...
V`am pupat!!Ma duc in pat...
asta era gluma ca sa nu ma demasc...
Imi place foarte mult si sper sa va placa si voua!

Gand...

Ce pacat ...ca nu ma pot multumi cu doar un simplu "Multumesc"...:)
Idealul meu e altul ...doresc alceva, pentru un singur lucru lupt...si parca as lupta in zadar...

Vremea de afara parca imi simte gandurile..si e si ea trista....
Tot ce imi doresc e sa fi cazut inca o data in mrejele acelui "lucru" .., dar sa nu fi cazut degeaba, sa ma aleg cu el, pentru el mai sunt pe Pamant.

Amin

Si`mi umezesc putin ochisorii ...aia uscati pe care`i stii ...aia care rar lucesc ....aia care privesc atatea lucruri ne/semnificative....
Pustie e lumea asta fara un poem de ceva..de o picatura de..d`aia stii...adica eu stiu?....Dragoste...picatura de dragoste e ceea ce inverzeste uscaturile din sufletu asta amar ...inecat cu atatea probleme zilnice..periodice cum or fi ele...
Tot iti seaca sufletul....