Daca deschizi o carte si o rasfoiesti,iti imaginezi ca asa trec zilele tale fara vreun folos ; fie de esti la casa ta fie de esti copil. Viata are multe incurcaturi pe care numai tu trebuie sa stii sa le dezlegi pentru ca e viata ta ,e spatiu oferit de Dumnezeu!Am realizat acum cateva ore ca noi suntem dispusi unor incercari zi de zi ...si ca tot noi trebuie sa ne ridicam ,sa constientizam , sa mergem inainte pentru ca asta`i viata;bune..rele ;nu ai ce face!Sunt ferm convinsa ca nu exista om care poate fi sincer pe deplin, mai ii scapa si lui cate o minciuna voluminoasa sau mai exista si specimene care mint tot timpul;nu e cazul sa exemplific...
Tot ce vreau sa reiasa este ca noi oamenii, avem si zile proaste...si atunci dam vina pe toata lumea ...poate chiar unii sunt nevinovati ,dar nu avem cum sa ne dam seama in acele momente.Eu am trecut prin asta ieri ...iar acum mi`am dat seama ca am speculat gresit...Bine ca nu am facut prostia de a`i spune acelei persoane ceea ce ma deranja...era chiar jenant.Ascultand o melodie mi`am revenit si am realizat ca am fost naiva si ca puteam face o mare greseala , cum obisnuiesc de fel.
Ei bine melodia asta "a scos dracul din mine" si m`a adus la realitate.^_^click aici

Gand...

Ce pacat ...ca nu ma pot multumi cu doar un simplu "Multumesc"...:)
Idealul meu e altul ...doresc alceva, pentru un singur lucru lupt...si parca as lupta in zadar...

Vremea de afara parca imi simte gandurile..si e si ea trista....
Tot ce imi doresc e sa fi cazut inca o data in mrejele acelui "lucru" .., dar sa nu fi cazut degeaba, sa ma aleg cu el, pentru el mai sunt pe Pamant.

Amin

Si`mi umezesc putin ochisorii ...aia uscati pe care`i stii ...aia care rar lucesc ....aia care privesc atatea lucruri ne/semnificative....
Pustie e lumea asta fara un poem de ceva..de o picatura de..d`aia stii...adica eu stiu?....Dragoste...picatura de dragoste e ceea ce inverzeste uscaturile din sufletu asta amar ...inecat cu atatea probleme zilnice..periodice cum or fi ele...
Tot iti seaca sufletul....