Sentiment Profund





Alergând pe coline
 joase şi rotunde
 mă gândesc
 la tine,
 la cafeaua care
 îmi dădea
 mirosul acela
 Pofund..
 şi iubirea...
 ce ţi-o purtam,
 mă amuză
 cântând îmi aminteam
 de tine
 şi de sărutul
 dulce şi umezitatea
 buzelor tale
 îmi dă dorinţa
 aceea să
 te ţin strâns
 în braţe
 şi să te iubesc
 cum nimeni
 nu a făcut-o
 niciodată
 căci iubita mea,
 ai nişte ochi,căprui
 în care...
 mă pierd
 fără să zic
 nimic.
 Şi în fiecare
 clipă când
 plângi,
 Îmi alungi toată
 vlaga...
 şi mă faci
 să te iubesc
 ...mai mult! 

Gand...

Ce pacat ...ca nu ma pot multumi cu doar un simplu "Multumesc"...:)
Idealul meu e altul ...doresc alceva, pentru un singur lucru lupt...si parca as lupta in zadar...

Vremea de afara parca imi simte gandurile..si e si ea trista....
Tot ce imi doresc e sa fi cazut inca o data in mrejele acelui "lucru" .., dar sa nu fi cazut degeaba, sa ma aleg cu el, pentru el mai sunt pe Pamant.

Amin

Si`mi umezesc putin ochisorii ...aia uscati pe care`i stii ...aia care rar lucesc ....aia care privesc atatea lucruri ne/semnificative....
Pustie e lumea asta fara un poem de ceva..de o picatura de..d`aia stii...adica eu stiu?....Dragoste...picatura de dragoste e ceea ce inverzeste uscaturile din sufletu asta amar ...inecat cu atatea probleme zilnice..periodice cum or fi ele...
Tot iti seaca sufletul....