1 DECEMBRIE



As vrea sa zbor , sa plutesc printre nori , sa uit  de toate , sa mananc, sa ma plimb , sa invat , sa scriu , sa imi ating telul , sa mi se indeplineasca toate visele , sa fiu iubita ,sa nu ma supar niciodata , sa nu fiu mintita , sa sarut , sa zambesc , sa iubesc, sa ..ajung acolo , sa dorm , sa ma gandesc , sa fiu , sa plang , sa privesc , sa ascult , sa fie bine , sa ma uit la cer , sa fac plaja , sa intru in mare , sa ies afara , sa tip , sa cant , sa alerg , sa cad , sa ma ridic , sa mangai , sa imbratisez , sa fiu tandra ,sa ating , sa sarut inca o data , sa gadil nisipul marii si sa ma arda ...,sa cedez , sa fie , sa fiu imbratisata , sa ma impiedic , sa ma lovesc , sa ...fiu fericita ,sa fiti fericiti...sa iubim toti ...sa nu ne certam , sa fie totul bine ... ,sa nu mai va suparati , sa  nu mai furam ..sa nu mai mintim , sa fim originali  ,sa nu mai ranim , sa nu mai uram , sa nu mai fim indiferenti !
Suntem toti frati ...din vechi strabuni...de ce sa stricam tot ce au rabdat altii in trecut ?Atunci vroiam sa fim uniti ..sa avem un singur nume... acum ne tradam unii pe altii ...acum ne huiduim...ne mintim ..ne uram...suntem orgoliosi ..si radem unii de altii..
De ce ??...Din cauza libertatii pe care Dumnezeu ne-a dat-o...iar noi tot ce facem e sa ne batem joc de ce ne-a dat el...
De ce cand cititi un articol asemenea spuneti doar « Asa e »...De ce nu actionam !?
De ce mereu asteptam de la cei de sus...cand noi putem face o schimbare...
Sunt atatia oameni nedreptatiti....Nu va dati seama !
Fiecare alege ce vrea...eu nu am decat puterea de a scrie ...de a va atentiona...
Fiindca nimeni nu « se baga in d`astea »...Nimeni nu vrea sa traiasca intr`o tara linistita...unde sa iubesti linistit ..unde sa ai o familie ...unde poti realiza ceva in viata asta...ca cine stie cat mai traiesti...

Gand...

Ce pacat ...ca nu ma pot multumi cu doar un simplu "Multumesc"...:)
Idealul meu e altul ...doresc alceva, pentru un singur lucru lupt...si parca as lupta in zadar...

Vremea de afara parca imi simte gandurile..si e si ea trista....
Tot ce imi doresc e sa fi cazut inca o data in mrejele acelui "lucru" .., dar sa nu fi cazut degeaba, sa ma aleg cu el, pentru el mai sunt pe Pamant.

Amin

Si`mi umezesc putin ochisorii ...aia uscati pe care`i stii ...aia care rar lucesc ....aia care privesc atatea lucruri ne/semnificative....
Pustie e lumea asta fara un poem de ceva..de o picatura de..d`aia stii...adica eu stiu?....Dragoste...picatura de dragoste e ceea ce inverzeste uscaturile din sufletu asta amar ...inecat cu atatea probleme zilnice..periodice cum or fi ele...
Tot iti seaca sufletul....